Thursday, July 9, 2015

#Cabaran20Hari: Kuih Raya Paling Best



Kuih raya palinggggg best bagi aku dari dulu kini dan selamanya ialah Biskut Cornfalkes.. 
Apa sahaja yang ada cornflakes.
Tapi yang utama mestilah cornflakes kukis yang aku selalu buat tu.
Cornflakes+butter+gandum+telur+gula+susu.
Bukan cornflakes madu yang pejam mata tu blh buat.. Cehh berlagak.
Tapi yang tu pun aku suka.
Resepi aku pernah letak dalam blog ni.
Kalau nak cari lah.
Nanti aki rajin aku cari balik and letak link sini. Hehehe..
Tak pun update resepi versi tahun 2015.
Tak buat satu pun lagi kuih raya ni.huh.

Tahun ni rasa macam nak buat semua biskut bertemakan cornflakes.
Selain cornflakes suka juga coklat chips kukis.
Start buat 2,3 tahun ni. Tapi xdapat lagi tekstur yang terbaik...usaha..usaha..huhu.



Kuih raya tu sama dengan biskut raya la kan? Hahaha...

1 comment:

Ain Athirah said...

Sama . rasanya mmg semua suka makan corflakes ni tambah2 cornflakes madu . yum ! Raya petama dah licin t.t

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...