Monday, January 14, 2013

selamat tahun baru

bismilahirahmanirahim~~

1st entry untuk tahun nie... 14hb...baru sambut tahun baru... haha..
xberkesempatan nak update blog..(aku xupdate setahun pn,ada sape kesah??) ><
start 30/12/12 aku exam...final exam..till 9/1/2013.. rabu lepas last..
khamis petang terus balik..lepas kemas2 smua bilik...
mcm mana exam??(soalan y selalu org tanya)..jawapan aku mudah..
"boleh je...boleh tulis smua..." bagi ak,asal ak blh tulis,isi smua jawapan, kira boleh jawab la tu... betul salah cerita len... kan setiap org ad pndangan..
yang ditulis itu pandangan masing2...so..setiap pandangan itu adalah betul..
okey..dah...xnk citer pasal exam dah... rasa dh buat terbaik..hrap2 smua ok..amin~

disebabkan masa exam 2minggu tu..aku pegi hostel tanpa bawak laptop..
balik umah,rindu gila kat laptop..bukak2,..terus blur..xtahu nk buat apa..
nk lepak2 kat fb,twitter ke...mcm xde nafsu dh.. nk update blog pn xde mood..
malas nk pkir2...nak menulis..dah penat menulis 2mnggu lepas..

rehat2,tgk citer jelah...jumaat tu, habis satu citer aku tgk..20episode..
citer innocent man... haha... ofkos k-drama.. joongki n kwangsoo berlakon..
yang len2 aku xkenal..
ok la kot citer dia... brkenan nk tgk sebb pertama, Junsu nyanyi ost untuk citer ni..
kedua sbb joongki n kwangsoo... ketiga sbb tgk kak muniey duk gila2 tgk.. (siapakah kak muniey?? hak2)... xtahu la dia giler tgk sbb mr kim dia nyanyi dlm citer tu,atau mmg nk tgk citer tu...
citer dia,nk kata berat sangat xlah jugak... tp boleh la... pasal nice guy, yang berkorban untuk sorang ppuan y dia suka...dia asalnya seorang student medic,bakal doktor...tp sbb gurl y dia suka bunuh org(sengaja atau x,xtahu,ak skip2 je).. jadi, dia rela berkorban,cakap dia y bunuh...so,masuk penjara,kena buang dari blaja... n lepas tu bermula la citer...dia dh xjadi nice guy dh secara zahirnya... selebihnya, tengok la sedikit... citer ni,xlah plan nk tgk dari awal..tp duk tengah blur2 tu, trnmpk "innocent man" y baru je copy dari kawan mlm sblm tu..terus bukak tgk.. padahal banyak lagi citer len y aku xhabis tgk... king 2 hearts, queen inhyun man, 3rd hospital...dh berbulan2...duk tengok takat 3,4 episodes je... dsebabkn dulu tgk masa tngh banyak keje...xboleh nk habiskan...
oh..pasal kdrama jugak... x citer pun lagi kat sini, yang my yoochunnie berlakon citer baru... mbc punya drama... dh lama..citer ni ditayangkan bulan 11 lagi.. next week dah tamat..ad 2 episode lgi... aku tgk smpai ep16.. y slbhnya, nk tgk nnti smua ep complete next week...baru best... citer ni tajuk dia, I MISS YOU... nnti aku review lepas tgk smua.... tp citer ni sangat2 best oke..bukan sbb bias berlakon,tp mmg best!!!!!! hohoho...ok,stop pasal drama..

innocent man

sekrang, aku cuti dlm 5 minggu (kot)..
jujur...xtahu berapa hari bulan aku kena masuk blaja balik..haha..
just dengar kawan2 cakap, lepas raya cina... oo...lbh kira 4-5mnggu la ka..
malas nk ambik tahu... nnti2,buka fb,tgk smua duk kecoh nk kemas2 barang tu, 
kira dh smpai la waktu kembali ke sana... 
sekarang cuti..kita rehat betul2... xpayah buat apa2...
nak layan drama...novel...rehat...try2 resepi best...baca blog..update blog... hangout(kalau ad duit)... (xperlu la nk mention kebaikan y ak nk buat kan..kan riak pulak...hahaha...)..
dan...tahun baru ni,ramai yang tanam azam masing2... mcm2 azam..
dulu2 aku main jugak la tanam menanam azam ni...
tpi bila habis je tahun,mcm xde hasil je...jangan kata buah,daun nk kuar... akar pun xde...so,xde dah pasang tanam azam ni tiap kali tahun baru..
berazam la hari2 dengan satu azam je .."moga esok lbh baik dari hari ini".. ^__^

#tp untuk blog ni,nk jugak pasang azam...azamnya... aku cuba update blog hari2... buka sebb bajet glemer ad org nk baca...tp sbb nk catatkan apa y aku buat or rasa pada hari tu.. nnti tua2 baca balik...

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...