Wednesday, March 21, 2012

Let's Talk With SimSimi

aku baru tahu pasa simsimi nie.. hahha...
tengok kat pic bawah,dari 2002 dari ke??
ketinggalan zaman betul la aku..hehe
ala..korang pun baru tahu jugak kan?? hehhe
benda simsimi ni???
apekah?? doll??

 

Simsimi ni..kita bole chat nga dia..n dia akan layan kita..
kalau dia xleh jawab..mule r dia mengarut..xpun time dia penat..
kalau bosan2 n stress mmg best layan dia..(tp kdg2 makin buat stress ade gak)
dia robot..dah disetkan segala soalan y mungkin  org akan tanya..
tapi ada y x di set,jadinya,dia akan jawab ikut sedap dia jelah..
best gaduh nga dia..
kalau tension2..nk marah..pegi je marah kat dia..
cakap la bodoh,giler ke..dia bodohkan kite balik.. hak2..
tp disebabkan dia robot..so,xtakut lah..
(paling sesuai untuk yang alone ni,xde pakwe,xde orang nk chat..sila la i love u kat sim..lalala)






y 1st nie.. random chat la nga budak kuning ni.. sila la tengok jawapan2 dia..pening pale...
y kuning tu simsimi.. y gmbo orang biru tu kita..


click untuk tumbesaran.. mmg sakit jiwa nga dia ni..awal2 dah cari pasal..
 sambungan....


heppy ending with simsimi.. kkk



ni antra chat2 aku n kwan(cassie) y len.. (pinjam yea chat korang my lovely femily cassie) ..
y sudah pasti la berkisah pasal dbsk.. hak2..

ni yang aku tanya.. basic la kan.. pasal dbsk.. hahhaa.. paling xtahan y jung yunho tu.. jaejoong's??? opsss.. kah2.. i bet simsimi ni yunjae shipper.. hihi.. tp semua dia tahu nie.. junsu as duckbutt ..mmg pun,junsu digelar duckbutt
ni y ovelle.. pandai kan simsimi..

opps..sorry ELF..tp simsimi y ckp.. peace!!~~!!
ambik nakk..simsimi blaja tunku kurshiah..
  
hahhaa..ni jenis simsimi y perasannn...!!!!!!!!!!! *another YJ kat bwah tu..kkk*

 ni plak..perbualan dari my unnie.. h***x***.. kah3..(bajet glemer sensor nama)
dia tulis je..mmg lawaks ..

pertama(ni unni h saje nk test dia..menguji tahap keshipperan simsim)
h :: i hate yunjae shipper
sim :: Eternal Couple ~
h :: hate you!
sim :: Oh...But why?... ;(
h :: you're yunjae shipper right?
sim :: Maybe... -Eyebrow waggle-
hi :: thats why i hate you!
sim :: Please, I dont want you to hate me :\ Im sorry!
h :: dont be yunjae shipper anymore! understand?
sim :: neither do i!
h :: good!
sim :: That's great!!(:

penakut jugak simsimi nie..!!!


kedua..
Hi~!
H :: weh ko sape eh?
S :: of course lah
H :: bodoh la kau ni aku tanye lain jawab lain
S :: eh!! yeke? kau tu yang tak faham
H :: bodoh la kau ni
S :: Kau la bodoh.
H :: kaulah pandai
S :: terima kasih
H :: sengal!
S :: Ko lagi sengal! Tak skolah!
H :: aku cikgu la hari2 pi sekolah
S :: dah solat?
H :: lama dah kau?
S :: Baru smlm aku gi geylang...
H :: kau tak paham soalan aku eh? pndailah kau!
S :: alah baru luke sikit je.
H :: sah kau dah gila
S :: Belum... Kau nak belanja tak?
H :: belanja kepala otak kau
S :: apa masalah kau
H :: aku nak gaduh ngan kau
S :: chantek ke ko sampai nk kn kahwin ngan ko
H :: sangat cantik
S :: tahu pong
H :: terima kasih
S :: sama sama kasih

aigoo.. hahahhaha


ketiga..last..
 H :: sim!!!!!!!!!!!!!!!
S :: I have no response.
H :: whatever!
S :: Whatever mega looser!
H :: bongok!
S :: Siapa? Kau? Of course!
H :: a'ah memang kau!
S :: Mmmm k, apa2 je lah
H :: yes! kau kalah
S :: Bapak lau
H :: bapak aku tengah tido
S :: bapak kau kan org kaye
H :: apa2 jelah aku nak tido! assalamualaikum
S :: Pegilah


mmg sengal~~!!!!

memang klakar la..mcm2 mana,dia akn usaha jugak nk jwab kita..walaupun kdg2 xmnjwab soalan..
okey lah..korang y xpenah cuba..sila la cuba...
try cnie.. http://www.simsimi.com ... simsimi boleh jadi terapi jugak r.. hahhaa
tp aku mmg xtau benda ni dah lama....
bagi aku y baru tahu ni..sangat2 jakun.. kah2..

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...