Friday, March 2, 2012

hari reakreasi!!

hari ni ada hari reakreasi kat U.. ^___________^
okey....saya tipu... hihihihihihihi....*takut la plak tulis hihi tu..*


xde r...hari ni ari reakreasi untuk aku n kekawan je..
walaupun minggu final exam ni..
tetap berani kuar bersuka ria.. xkan nk terperap baca buku je kan??
lagipun next paper isnin ni... pagi2 pun bukn aku mmbca sangat..
tido jugakk..
jadinya,lebih baik kuar ambik angin..

xde plan2 sebnarnya..
pas exam smlm..kwan aku(izzah) msj..
i-jom,naik bukit besar esok..(org ganu kenal la bukit besar)..
aku: okey..no hal..

dalam pukul7.50 g2 kesana..
xdelah nk buat pertandingan..just ambik angin sambil bersenam..
so,naik relax2 je...dh lama xnaik bukit,jungle tracking ni..
agak semput la..kena selalu bhenti..nk ambx nyawa n oksigen..sambil ambx2 gmbr..
berjaya gak naik turun nye..xdelah tinggi sangat..


kalau sape2 dtg ganu dari arah jambatan Sultan Mahmud,...nmpk kot sign ni.. ni la bukit besar.. brsebelahan/depan mydin/giant/ttc..
gmbr pinjam dari bestari terengganu (sila2 la jenguk blog terengganu-promote)


ingtkan nk balik je pastu..tp driver(ana rina) ajak p Pantai Batu Buruk..minum2..
ok pegi..ingt nk duduk2 je..
tapi..mood excited dtg..p main ombak..air..habis basah..
untuk keringkan pakaian tu..p jalan2 sekitar tu plak..
n then..masuk pusat akuatik plak..hhaa..nak keringkan pakaian..tp masuk tmpat basah lagi..
cuci2 mata kat kolam renang..(semua sopan2 erk..xde bikini2)..
tetibe rasa nk ambx kelas berenang..huhuhu..jeles tgk budak budak kecik dh pndai renang..
insyaAllah..next time..tp nk blaja jugakkk!!! sape nk ajar aku renang?? aku bayar rm10 sbulan..blh?? hihi

kuar dari pusat akuatik...ke taman pulak..kat dataran batu buruk tu..
men mcm2 c2...permainan kanak2..smpailah permainan terapi orang tua.. hik2..
mmg betul2 main la tadi... enjoy my day... w/p penat,tp best!!!
y duk sekitar ganu...sila la manfaatkan segala y ada nie...
p pantai batu buruk tu pun jadi lah..semua dh ada kat c2..
nak jogging ke..nk bersenam..jalan kaki..
alat2 senaman pun okeylah..free lagi... (promote ganu lagi..hahaha)...

tamatkan aktivt men2 dlm pukul12.30..
pas2????
makan la...buang lemak..tambah lemak lagi...!!! ^______^


sangat tenang tengok laut...dengar deruan air..dengan angin sempoi2 bahasa... hehe... (cantik x aku ambk gambr????) matlamat-nak beli kamera mcm Yuna tu...aku minat photografi..(menurun perangai my ayah...haha)










p/s- gambar2 len...next time la..xambk lagi nga budak2 ni.. lgpun xsempat nk edit n mengadap blog ni...pas habis semua nie..cuti..akanku review perjalanan 3tahun dibumi uniSZA ni.. :-D

1 comment:

ciksukaberangan said...

owh. student unisza ehh? best gak terengganu ni. huhu... ayat macam promote je :P

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...