Thursday, March 22, 2012

Rooftop Prince Episode 1

yea....
Rooftop Prince was aired today!!!!
episode 1..- AWESOME.. /OSEM... kkkk...
aku streaming without sub.. walaupun xfaham apa y dicakapkan..tp...
^_____________^ sepanjang 1 jam tu... hahahhahaa..
biar orang nk komen ape pun..bagi aku sangat2 best..(setakat ni,xde lg y kata xbest..lalala)...
dalam masa xsmpai sejam lepas di tayangkan..terus ad link download n masuk u tube..
so..y nk tgk..kat u tube ade.. tanpa sub..tp boleh kot nak faham.. baca sinopsis..



hasil streaming...!! my Lee Gak


video here...


citer dia ..kalu korang xfaham..boleh tanya aku.. kalu aku xfaham jugak,aku tanya hero dia tu(my bf)..hihihihi



p/s-serius..berani potong kuku..citer ni memang best!!! *bukan sebab aku bias yoochun*

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...