Saturday, February 11, 2012

benda simple jadi rumit

xtau siapa y perlu dipersalahkan..huhu..
benda kecik,simple,biasa2 je..
tapi aku tepaksa tekankan otak untuk pikir benda2 tu..
bukan tekankan..tapi tertekan dgn sendiri...
dahlah banyak benda nk kena pkir..
nga tesis isnin dh kena submit...asaiment ad xsiap lagi n y akan dtg,,
test bersusun lagi kot xbuat nie..ganti kelas..prepare untuk presentation..
tapi....mungkin pada orang lain nmpk biasa n xjadi masalah..
tapi untuk aku?? benda tu besar ..tpaksa pkir2 setiap masa..
aku xpkir pun automatik akn teringat..
bila teringat,mula la gelisah,neves..serabut..serabut n serabut..
aku xperlu ingat benda tu..aku xperlu jadikan benda tu masalah..
wat to do????hope everything gonna be okey!!!..
aku just nk jalani hari2 aku dengan hepy+tenang.... ^^

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...