Thursday, September 8, 2011

RAYA DAY!!

selamat hari rayaaa!!!!!!!!!... (cik husna oiii..raye dh abis da...) *erkk..raya sebulan kan??* (t___t)

hmm..mcm mana erk raya ri tu...aku pun xingt dah..hhaa.. ari ni baru raya ke 10.. ade 20hari lagi kan..
xde ape sangat pun raya aku..dah besar.. xde makna nk raye lebih2..
tp tetap sambut lah kan..tetap meriah..raya kan..setahun sekali..
time ni lah blh makan rendang,ketupat..biskut raya.. hari lain pun blh,tp xsama nga hari raya..

hari raya aku..mcm biasa..bgn pagi,mandi2.,siap2.. (xg solat raya..hehehe)..
pas2 tunggu jelah orang datang rumah.. dlm pukul9 kat kul10,dh start ramai..
org2 kat kat kg mai...budak2 beraya lagi la.. aka nk duit raya..
mcm biasa..letih tu letih la jugakk.. ulang alik dapur ke luar,tmbh nasi,tmbh kuih..air..
basuh pinggan mangkuk..(nmpk bz bebenor..xdelah sgt kan..;-)

petang g2,pas zuhur,start siap2..mcm biasa.. pegi umah tok (2,2..belah mak n ayah)..
mula2 p belah umah ayah aku dulu..makan2..chit chat.. pas2 pegi rumah tok belah mak pulakk..
sama gak..mcm biasa..makan penting..borak2.. kul6 lbih balik rumah semula..
n then..layan citer..nga sepupu2...tido la kan... hak2..
raye ke2 pun mcm tu jugakk..ade sedara2 datang.. oh..my bff thah mai nga adik dia..
berlalu mcm tu je raya ke2..adat lah kan..org2 datang raya2 nie..
raya ke3,pegi umah m.sedara.. sepupu aku kawen.. tu je agenda raya ke3..
banyak makan gulai je..aka kenduri kawin..
raya ke4,aku beraya ke rumah mira..paling best jumpe farahin..1 of dbf member..cassiopeia la..
sambil2 dia nk bagi brg kitaorg..terus ajak beraya sekali..tempat: rumah cik mira..

raya ke5????xde makna dah aku beraya nyee...pakai baju kurung sampai raya ke4 je..
oh..raya ke5...ade di sebalik raya ke 5 tu.. jeng..jeng.. nnti aku wat entry len untuk dia..hik2..

lepas je raya ke 6 tu..mmg mcm ari2 biasa jelah..just kuih raya still atas meja..y len2 biasa je..
dh start sekolah,keje kan.. tinggal aku jelah kat umah..xberambus2 lagi..
insyaAllah sabtu ni pegi ke "istana" tu..isk2..(okey2..dh start emo)... t__________t ..(psstt...asaiment xsiap lagi...t_______________________t)

layan jelah picture2..aku malas nk bercerita pnjgn.mlas nk menaip..cos mengingatkan aku tentang......(asaimenttttt...tesis....)







gambar tu aku ambx masa org duk smbyg raya..hehehe.. kakak aku y hidang2 n sedia semua..okey..ak tukang snap2..sebelum bende2 tu jadi dh xsuci..hak2.. oh..lupe nk angkuh jap.. aku wat rendang..hahaha.. laku je..smpai xsempat nk snap pic..hahaha.. n kalau biskut raya.. wat cookies cornflakes,n coklat chip..tp coklat chip xbaper nk menjadi.. kene belajar lagi nie.. t_____t


ni ade org je atas rumah..selambe aku n adik aku cik violet duk shooting kat bawah.. hahahaha..



MY SOUL..!! 100% BELONG WITH THEM!!

MY HEART,MIND N SOUL

kat umah tok.. suka makan ketupat+rendang tok..


raye ke2..xsompat nk snap2 gmbr..raye ke3 pon..
just raye ke4..kat umah mira nga farahin.. ;-)




tu jelah kot..xde y gah sangt.. raya org tua..hahaha..  duit raya?? still dapat dari sedara terdekat n tok toki.. tp xbyk lagi.. cukup beli novel 2bijik je..jadik lah..haha.. chill ...

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...