Tuesday, June 7, 2011

Kisah Kantoi Aku Dengan Micky Yoochun and U-know Yunho (DBSK/TVXQ/THSK)



Assalamualaikum.. annyeonghassayo~~`
actually.. sempena menyertai contest cik kori(cik ke?) ..haha.. aku nk citer la kisah kantoi nga pakwe korea aku.. okey2.. aku citer yea.. ce citer..ce citer.. ^^

mcm korang tau,aku kan giler nga kumpulan dong bang shin ki(nama korea) tong vhang shink xi (name asia) n tohoshinki(nama jepun).. special kan group y aku minat ni.. selain dari mmg berbakat,ade banyak nama.. hensem2 lak tu..haha.. act aku minat semua 5,5 ahli group tu..hensem semua.. nk tgk??nk tgk??

sape kate dorang xhensem.. esok masa jalan jatuh lam longkang..lalaala..
okey..aku mulakan citer..hmm..hmm..(malu la plak)..hehe.. act dlm 5,5 ni aku giler 3 org drpanya mereka.. micky yoochun(2 dari kiri) hero jaejoong (y tengah2) n u-know yunho(hujung kanan).. tapi,lepas ditapis2.. akhirnya aku tolak hero jaejoong as my future hubby sebab aku nk dia jadi abang aku..sebabnya dia terror masak n ada lamborghini ..(ade kaitan???..tttt...)..

so.. sekarang citernya..aku xleh pilih antara micky n yunho..2,2 aku nak.. micky funny,romantikus, pndai skiping bi,n blh katakan aku gelak je duk nga dia.. yunho lak,very manly, gentlemeng.matang, n nk anak 25 orang..erk..!!..hehe.. jadinya.. aku pon buat kputusan untuk kapel nga 2,2 ni sekali gus..hahha.. aku ngurat micky masa dia jadik cikgu engrish part time kat kg jiran aku..n yunho,aku ngurat masa dia datang kg aku, wat gotong royong kat masjid.. aku mmg licik..kapel2 nga dorang tanpa dorang xsedari.. eh..jap..korang ingt lagi x muka diaorg??meh aku tunjuk sekali ag.. micky n yunho jelah..

crazy in luv..!!


sambung citer..pada mulanya mmg xde masalah..dorang xtau aku pasang 2 nie.. bese la bercinta kan.. i lap u..u lap me.. kuar2 makan..jejalan..bgi hadiah.. wlaupun hadiah xde lah best sangt.setakat audi sebijik n percutian setahun sehari ke bulan je..*bangga*..

bak kata pepatah aku.. bumi xselalu kering..kekadang dibasahi air hujan jugak kan.. tibelah pada suatu hari.. masa tu besday aku.. yunho awal2 wish n say sorry sebab dia xleh sambut nga aku..cos ade dance battle kat kenya..*bambaya*...hix3.. aku xdelah sedey,cos ad sparedoor abang micky kan.. hepy pun ade..xde lah pening2 nk plih jumpe y mana kan.. n then untuk sambut besday tu, micky bawak aku p taman permainan desa murni*dia kan jiwa kanak2*.. kite main2 buai..gelongsor..(dia y lebey) xcaye??

bukti kukuh..hahah
tengah seronok2 aku enjoy nga encik micky aka mikhail nie.. tetibe..aku aku rasakan mcm ade orang y sedang memerhati kami.. tanpa ragu2 aku berpaling n alangkah terkejutnye aku(ayat karangn darjah3) bila lihat yunho sedang memandang kearah aku dengan tatapan membunuh..aku sempat snap gambo..ni dia..

giler marah kan.yelah..tgk gf dia bermesra nga laki len


aku masa ni mmg gabra gilerr.. pucat n takut sangt..kalau kau toreh kulit aku nga pisau confirm..memang..berdarah la.. >_< ... arghh..tidakk.. aku dah KANTOI... tanpa menunggu jam berdetik lebih cepat,aku apa lagi..lari keliling taman tu..yunho pun xde men2 la..terus kejar aku, smpai 10 round taman tu.. pas tu letih kan..kitaorg rehat n sempat lah minum,makan n sambut besday aku kat warung depan tu.. pas2 sambung larik balik... agak2 mmg dh xleh kejar.. akhirany yunho tanpa belas kasihan mengeluarkan pistol y dia bese tembak tikus kat umah n then tembak aku...waaa...!!!tidakkk!!

DIA SIAP SENYUM..SMIRK AG DAPT TEMBAK AKU.. ISK..ISK..BERTUAH PUNYE BF
MICKY PON SAME.. GELAK..GELAK..GELAK KUAT.. SOB..SOB..SOB


mesti korang nk tahu ape y jadik kat aku kan?kan?? hahhaahhahaha.. sekrang nie... sekrang nie.. aku dah bahagia nga kat spital bahagia.. disebabkan kena tinggal nga micky n yunho..aku pon gila.. aku just ingt micky,yunho n blog je.. hhehehehhahahhhahahihihihiihihhahhahoohohoh... !!!.. dan satu lagi.. act tembakan yunho ari tu xkena pon.. tersasar kene pokok daun kesum..berkecai abis.. hak3.. 

tu lah ceritanya.. padah pasang 2..moral of the story...kalau becinta tu,boleh je nk pasang 10 pon..tapi pandai2 lah cover line..pakai topeng ke..cat muke ke.. wat pembedahan plastik tiap kali nk dating org pakwe len ke.. senang kan..hehehe.. so..CIK KORI.. mcm2 mana pon..u kena pilih i sebagai pemenang kalau x....i akan pegi menggila n bwak2 geng2 i kat spital bahagia ni serang umah anda.. lalalalalalalaa... sekian..~~~

********************************************************************************

heheh..*back to normal*.. act korang y xkenal aku jgn caye lak citer atas nie.. ni adalah semata2 nk masuk contest cik kori. Giveaway Kpop Contest by Belog Korie .. kalau korang nk tau lebih lanjut nk join contest nie..sila click banner kat atas untuk ke blog kori.. n this link pon boleh..http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/giveaway-kpop-contest-by-belog-korie.html .. syarat2 n cara2 nk join dh ade kat c2. ohh... untuk skrang nk tag 2,3 nama member kpop ku.. my dbf..my bff ira amira (join la..mg kan suke ngoya..hehe).. n ha onni n ash (asyik bace ff je..wat lak ff lak).. n y len2..xdpt tag semua.. naq,ace,uni kema,pejal,syiera, uni fara, n bermacam2 lagi..hehe.. okeylah..mcm pnjg je entry nie.. ok kn kori?? kkk.. out lu.. gud luc semua.. salam...

7 comments:

K O R I E said...

hahahahah..
ko memang sengal doh..
dduk dlm hospital sakit jiwa yea..
Giler tol dgn yunho dan mickey
hope ko bahgia hingga ke akhir..
klo la perempuan bley kahwin dua serentak mesti ko paling hepi kan?

btw gudluck for ur contestant!
Fighting!
TQ sbb join.

Ct Hajar ♫ said...

wahahahaha lawak gilesss :D

Qila Violet said...

bab mengoya v dio la..HUHU

Husna Alias said...

haha.. tq cos bace...hi3..
korie..kalau lah blh kawen 2..mmg bhagia la.. hehe..
tq2..wat contest nie.. act masuk contest ni sebab nk mengarut...bila lagi kan blh koya2 gni.. hhe..

myra said...

lawak la cita kamo.

inspire bunny said...
This comment has been removed by the author.
Far-Ra Aina said...

semoga berjaya! :D

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...