Wednesday, June 8, 2011

Kami Kaki Blogging~~

1st.. tq to tuan punye blog..sudi wat contest simple dimple nie..hhe..  encik fareez kot name dia ..sebab blog dia cerita farez.. (kalau salh,sorry yea).. ;-)


aku ni kaki blog ke?haha.. nk kata kaki blog sangt xdelah jugak..tp boleh lah.. suke blogging2..tp kekadang ikut mood gak..ade mood rajin mmg byk je keg blogkan.. mcm mlm nie, 3 contest sekali aku wat..pas ni xtau la aku join ape lagi.. haha.. n aku suke bace blog org gak.. blog2 student..blog2 mama..hehe.. boleh la kan..dikire kaki blog gak kot..ataupun tangan blog,mata blog ke.. >__< ..

contest dia simple jew.. just buat entry pasal contest ni.. mcm ni ke encik farez?

cara-cara:
  • buat satu entry mengenai contest ni
  • linkkan kepada blog saya
syarat-syarat:
  • tag kepada 3blogger dan pastikan dia tahu
  • tinggalkan link penyertaan pada comment di blog saya
  • peserta mesti lah memfollow dan like pada fan page kerana memudahkan info-info terkini disampaikan
  • keputusan juri adalah muktamad

untuk maklumat lanjut leh pegi ke blog tuan empunya diri.. http://ceritafarez.blogspot.com/ 
 
oh.. untuk  3 blog yang akan aku tag ialah..jeng..jeng.. haahaa.. 
  1. my bff ira amira 
  2. far-ra unnie
  3. ha unnie
tq all.. yang lain2 pun boleh sertai.. ni just ambx 3 orang.. ;-)

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...