Monday, December 13, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME..

HAPPY BIRTHDAY TO ME..
kkk... wish 4 diri sendiri.. 
13/12/1991, lebih kurang 19thun y lalu aku lahir kat dunia nie..
alhamdulilah, dh 19thun hidup, dengn penuh sihat walafiat n bahagia..
first, syukur alhamdulilah pada Allah, sebab masih mnghidupkan aku..
masih bagi peluang untuk aku berda di bumiNya ini, untk laksnakan perintahNya..
N terima kasih banyak2 pada mak n ayah aku y jaga,rawat,bg makan,duit, plajarn kat aku, smpai thap nie..
tq pada orang2 di sekeliling aku..kaka2,adik2,sedare, member2 baik aku, member dbf n oppa5.. kkk..
thanks 2 all y mnceriakan hidup aku..
hrapan n wish aku untk diri sndiri, just hope aku boleh meninggalkan segala laranganNya n buat segala suruhanNya.. tu je.. "Ya Allah, berikanlah kekuatan padaku untuk menuju kejalanMu yang mustaqim..amin.."

sambutan bday aku tahun nie..:

cake dari jaejoong oppa..

junsu pun bg kek..(act dri yc i think,he3)..
tq oppa5..celebrate 4 me..
confius..bday aku ke bday dia act.. he3.. hubby y lbey excitd.. kkk..


tak lupa, tq semua y ucap bday aku..member2 unisza,smam,dbf.. tq banyak2..
kamsahamnida..arigatou ne.. member cassie../kpop luv..
terima kasih..syukran to member2,unisza,kakk2,adik,sedare..
p/s-sorry..xleh print paste semua.. tp tetap tq untuk semua.. SARANGHAE!!!!!!!!!!!!.... 

nie yang paling best...
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
thanks a lot n credit to farra unnie.. ;-) ^__^

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...