Sunday, August 8, 2010

TART TELUR..!!

Hye..
kali ni entry pasal makanan,resepi.. terlupa lak sebelum nie nk buat entry mkanan nie..padahal byk je resepi n mkanan aku nk share n mintak..he3..
skang baru teringat, nak2 bk dekat raye nie..otak aku dh mula pkir nk buat kuih raye..taun ni cuti sminggu sbelum raye n sminggu lepas raye..best2..tapi kelebihan bulan ramadhan pun insyaAllah nk kejar jgak..
skrang ni tngah giler bace blog masakan n resepi dari blogger2 lain..geram tgk muffin sbenarnya,kecik, comel2 je..

hmm..actually skrang aku mengidam nak TART TELUR.. mana naj carik nie.. 2hari lepas kuar nga member p shopping2, ad  member kpada member aku bagi tart telur..rase la sikit,ingtkan biasa2 je..rupenya best la.. smpai ari ni terasa.. nape la kafe xjual..hu3.. tu try search resepi nk wat tart telur..balik ni nk wat..

ni antara link resepi yg aku dpat..boleh pergi melawat


http://zaidahluqman.blogspot.com/2010/07/resepi-tart-telur.html

sambil salin resepi tu,boleh tak nak mintak tolong? tolong click link2 kat bawah ni. click je..tunggu sampai loading.and boleh tutup la.. tolong ya..hehe










kalau nak tambah pendapatan, boleh JOIN SINI

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...