Friday, July 30, 2010

home sweet home



salam..
Akahirnya dapat gak balik minggu nie..selepas mengalami pelbagai kesulitan..
walaupun still ada masalah n perkara yang belom di selesaikan, tp hati tetap tenang..
bleh tgk muka mak ayah..sokongan n kata2 semangat.. insyaAllah, nanti balik kampus aku akan buat yang terbaik lagi.. wlaupun just 2 hari, tp akan dimanfaatkan dengan baik.. lepas ni dah xde peluang nak balik..maybe sampai raye la plak..

moralnya..kite nie wlaupun sejauh mana n berjaya hngga bergelar datuk,pm pun, tp pleas la jangan lupa ibu bapa.. ibu bapa adalah segalanya.. serius la aku cakap, masalah sebesar gunung, bila tgk n dengar nasihat mak ayah, hti akan tenang.. wlaupun  masalah tu still xselesai.. lagi 1 doa ibu bapa.. biasanya lah, bila kita dilanda masalah n then bgtau mak ayah, pas2 mak ayah akan doa 4 kita sebenarnya, tanpa disedari masalah yg kita alami tu akan selesai ataupn sekurangnya, kita akan lega n tenang.kadang2 aku pelik gak la, mak ayah sebulan sekali telepon, tpi klau member or buayafriendsm gelifriends, 1 jam sekali.. nauzubillah, harap2 benda ni xterjadi pada aku seblum tiba masanya.. takut juga nak bercakap lebih2.. Allah ni maha berkuasa, Maha Adil..aku bukanlah baiks sangat, jahil lagi rsenya, tmbah2 dalam bab agama, masih banyak y kena blaja.. moga aku mendapat rahmatNya n keredhaan Allah.. tp just nk cakap, keredhaan Allah itu terletak pada keredhaan ibu bapa.. fikir2 n renugkan lah..

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...