Wednesday, May 26, 2010

CUKUP RASA!!!

annyongsayo..
tiba2 rasa sedih..menngis xtentu pasal je..ada pasal sbenarnya..
i miss alot dbsk...rindu sgt2..pogoshipta..xtahu la mcm mana sebenarnya aku bleh minat giler kat diaorg nie...walaupun boleh dikatakan baru je..tp macam aku dh mngenali diaorg sejak diaorg debut akhr tahun 2003..suka tgk diaorg bersama..berlima..macam family..tapi sekarng,dh jadi len.. homin... jaechunsu..ape tu...smpai trpecah 2.. ye..ye.. always keep the faith..tp aku jugak manusia biasa,ada hati n perasaan..sampai bila aku perlu simpan faith aku tu..sampai bila???? adakah brpghujung dengan baik n seperti y dharapkan..kdg2 aku rasa bosan..bosan..bosan..dengr perkataan tu.. hasilnya tiada apa2..

    Actually ayat2 aku kat atas,aku xsalahkan sesaper termasuk dbsk.. junsu,yoochun n jaejoong ada hak nk tuntut hak dia..betul..teruskan.. yunho n changmin ada alasan diaorg sndiri nape xsaman sm tu..xpelah..dah ktentuan diaorg cam tu..

   Cassiopeia pulak mmg bagus..still sokong n percaya diaorg..always keep the faith tu dh mcam ubat penawar.. siap buat flashmop lagi..still percaya diaorg akan bersatu..

   Aku jadi emosi skit ni cos ada terbaca blog2 fan dbsk..yelah dh nama pun fan kan,mesti kena minat n percaya kat diaorg..yang korang pegi kutuk2 tu kenapa... cakap homin hati batu..ape kes.. jgn lah g2..diaorg 1 group..dulu minat..suka..time diaorg kat atas korang sokong bgai nk rak..skang diaorg lam kesusahan,boleh x still minat cam dulu..aku ni baru je kenal diaorg.. xsempat nk rasa kgembiraan zaman comeback diaorg..konsert diaorg kat malaysia..yang beralih arah minat kmpulan lain pun ada..ok lah nk minat pun..tp still la support dbsk..ni cam ayat endah xendah je.. sedih tau aku y bca ni..terguris..sakit hati aku..

Belum pernah lagi dlm hdup aku ni aku minat kat artis smpai mcm ni..plg lma pun biasanya 3bulan je..ni bukan setakat minat,tp sayang,cinta... i know..diaorg org kafir..hiburan2 ini melailaikan.. aku sedar..xde faedah aku gila2 kan diaorg..aku xleh kawen pun diaorg..xde phala pun aku dapat..maybe dapat dosa kalau xkena cara...aku tahu!aku tahu!aku tahu!.............

Tapi......aku xtahu nk halang mcm mana perasaan aku ni..ak berdoa gak pada Allah moga kuatkan iman aku,teguhkan kpercayaan aku,kuatkan benteng keimanan aku..kekalkan aku dlm keadaan muslim,islam dunia akhirat..jangan dipalingkan hati aku dari kbenaran..tunjukkan aku jalan yang benar..berikanlah aku taufik dan hidayah..aku doa..aku minta kat Allah..

So..walau segila mana pun aku kat dbsk ni,ak nk jadi seorg muslimah yang sejati.. boleh ke cam g2??pelik kan aku nie.. tp serius aku mmg sayang dbsk..cuma aku pgarkan kat hati aku,ni just hiburan atas dunia..untuk kgembiraan atas dunia ni,,just hiburan..kdg diaorg jadi penguat aku gak..tgk betapa hardworking diaorg,aku nk ikut gak..penguat aku mgharungi khidupan sehari2 kat hostel...

Cukuplah..aku pun xfaham apa yang aku mngarut ni.. aku sayang Allah..sayang Nabi Muhammad,sayang Islam,syang Mak Ayah aku,ayang Family aku,sayang Saudara Islam aku, sayang Kwan2 aku, aku sayang Dbsk..itulah kesimpulnnya..
aku tertekan..aku stress..aku sedih..aku kecewa..aku sakit hati..pedih sgt rsa mlm ni.. entry aku pun giler serius rasa ni... Wallahualam...

hey..aku rindu korang semua...........bila nk berlima mcam ni lagi???ya.. i still keep the faith...

rindu kat kegilaan n kelucuan anda semua..masihkah aku bila lihat anda begini lagi??? masih???

uljima....!!!!aku xmarah kat korang pun... korang jangn buat aku menangis ye...kalau x ak akn marah kat korang semua...aku akan mnangis cam korang tu... oppa5.. I KEEP THE FAITH 4 U.. SARANGHAE!!!!

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...