Wednesday, May 26, 2010

28 MEI??



HYE...
hari ni aku dikejutkan dengan satu berita yang sungguh mngejutkan lagi mncemaskan yang mmbuatkan aku xdpt bernafas dengan tenang..yang mana bisa meluruhkan jantungku.. mnyesakkan otakku untuk memikirkan perkara itu..oh aku tidak percaya,,ia berlaku secepat ini..tidak kuduga sama sekali..sejujurnya ku ingin mngetahuinya,tp aku takut,bimbang...adakah seperti y aku hrapkan atau sebaliknya??? harap2 la sesuatu yang mmberi kgembiraan padaku..atau jika berlaku sebaliknya moga memberi pngajaran n peringatan padaku..oh..apakah itu..??

Skema ayat aku..ha3.. actually result final exam aku sem 2 akan kuar 28hb ni.. esok lusa.. ada kat portal u aku..xtahu la betul x..atau dtangguhkan..terkejut gak..biasanya lg smnggu nk masuk baru kuar..maybe ni kan sebulan aku cuti..logik la kan..xkan lecture x siap lagi tnda paper aku.. adakah lecture2 y aku kasihi itu gembira smasa menanda kertas aku??? gembira?? atau panadol n ubat magrain ditelan 10biji stiap 1 helai paper aku ditanda..ha3.. maafkan studen ini ya.. tidak ada niat pun untukku mnyusahkan kalian semua.. tapi oleh kerana diri ini suka menulis sesuatu yang lain dari yang lain..jadi  itulah hasilnya.. kreatif n inovatif..

Tapi mmg aku risau la nie..nk kata xstudy..aku study..tapi nak kata study aku rasa xstudy.. ntahlah..xreti nak ungkapkan dengan kata2 mahupun tulisan..hanya Allah y tahu,aku sndiri pun faham sbenarnya aku study atau x..tp aku rasakn n yg pasti aku sudah lakukan sebaik mgkin mngikut kudrat aku sewaktu itu..walaupun tidaklah yang terbaik.. Ya Allah..berikanlah yang terbaik untu aku..berikanlah result yang terbaik buat aku..dan Kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala apa jua keputusan itu..jadikanlah aku seorang yang cekal,tabah dan kuat.. insyaAllah.. sem depan aku akan lakukan yang lebih baik lagi.. berikanlah kesempatan buat aku ya Allah..amin...

No comments:

Pathetic

Our pathetic life.  or its just my pathetic life. Sadness. Embarassment. Its a repeated feeling. The same feeling. Same Ending. Without the ...